Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър 1.8 8к

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Абе според мен има по-сериозен проблем.Не може само от горещия въздух да се получава това-нали колата си има все пак температурни датчици,кислороден сензор и компенсира.По-скоро погледни тея датчици-на термостата който е и евентуално дебитомера да се замери,щото на 8-клапановата е в него датчика за температурата на входящия въздух.Мойта баба в момента бие перки постоянно,върви на 90 градуса нон-стоп,но пад в мощността не усещам...

    Comment


    • #47
      няма кола - атмосферна или турбо, да не и влияе температурата на въздуха. Да тя си коригира сместа, спрямо промените, ама с по-рядък въздух влиза и по-малко гориво и те така.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        няма кола - атмосферна или турбо, да не и влияе температурата на въздуха. Да тя си коригира сместа, спрямо промените, ама с по-рядък въздух влиза и по-малко гориво и те така.
        Именно! Колкото по-малко кислород, толкова по-малко гориво, за да се нормализира горивната смес. Без значение 8 или 16 клапана! Без кислород няма горене, съответно колкото повече кислород има, толкова повече гориво може да изгорим. Дебитомера мери количеството въздух постъпил в цилиндъра, но не мери колко кислород има в него. Това го прави ламбдата и коригира съответно сместа, спрямо количеството кислород в изгорелите газове. Така че, като постъпи смес с ниско съдържание на кислород, сондата намаля горивото за да избегне преобогатяването на сместта.
        И те така... за това колата върви по-малко в по-топло време.

        Всеки знае как се диша зимата и как лятото. Зимата като се покажеш навън и като си поемеш въздух и се надишваш дет се вика, щото въздуха е студен и богат на кислород. А лятото в жегите дишаш дишаш, ама един такъв задух, все едно не ти стига въздуха. Ей тва нещо го усеща и колата
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          Именно! Колкото по-малко кислород, толкова по-малко гориво, за да се нормализира горивната смес. Без значение 8 или 16 клапана! Без кислород няма горене, съответно колкото повече кислород има, толкова повече гориво може да изгорим. Дебитомера мери количеството въздух постъпил в цилиндъра, но не мери колко кислород има в него. Това го прави ламбдата и коригира съответно сместа, спрямо количеството кислород в изгорелите газове. Така че, като постъпи смес с ниско съдържание на кислород, сондата намаля горивото за да избегне преобогатяването на сместта.
          И те така... за това колата върви по-малко в по-топло време.

          Всеки знае как се диша зимата и как лятото. Зимата като се покажеш навън и като си поемеш въздух и се надишваш дет се вика, щото въздуха е студен и богат на кислород. А лятото в жегите дишаш дишаш, ама един такъв задух, все едно не ти стига въздуха. Ей тва нещо го усеща и колата
          Вярно !!! Забелязал съм, че мойта баба върви най-много на около 12 градуса температура на въздуха.... А сега в жегите и тия интейкове не могат да компенсират :/
          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

          Comment


          • #50
            За дупчена кутия чувал ли си колега?Звука е уникален но не знам дали ще окаже влияние ако имаш газ.Съответно като е надупчена кутията под филтъра ще идва и повече свеж въздух и на газ май ще се е...а .Поне така мисля де
            Колкото повече набира,толкова повече набира

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от alfonso 155 Покажи съобщение
              За дупчена кутия чувал ли си колега?Звука е уникален но не знам дали ще окаже влияние ако имаш газ.Съответно като е надупчена кутията под филтъра ще идва и повече свеж въздух и на газ май ще се е...а .Поне така мисля де
              Ако си с ГИ, пресмятането на горивната смес е като при бензина и е важно дупките да са преди дебитомера. С обикновена газова, може и да окаже някакво влияние, но това не е важно, защото сместа може да се коригира от изпарителя.
              Въпроса е има ли смисъл тая интервенция, и отговора е - НЕ! Защо - защото дупката е на кутията на филтъра, от там резултата е засмукване на въздух директно от двигателния отсег, където температурата е значително по-висока, от където ще получи отрицателен ефект. Тоест това с дупката на кутията е равно на това да си слжиш един спортен филър, без интейк, направо в коша. Печелиш някакъв звук евентуално и няколко коня по-малко

              Тоест си в пълна заблуда - никакъв по-свеж въздух няма да влиза, а точно обратното!
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment

              Working...
              X